22 August 2008

Sõbrad

Juba teist aastat järgipidi tunnen, et sõbrad lähevad ära... Kes mõnda teise linna Eestis, kes lähivälismaale, kes koguni teise maailmaotsa... 11ndas klassis olin ma ise see ära mineja ja tuleb tunnistada, et minna on kergem kui saada maha jäetud... Heade sõprade puhul küll sidemed püsivad, ent siiski hakkasin mõtlema, et ei tea mitmed neist ära olles ka mõtlevad minu peale ja mitmete meelest kaob vana sõber nagu märga liiva astutud jalajälg... Kui ise ära olin tean, et soovimatult vähe aega jäi teiste probleemidega tegeleda. Seega tahaksingi kõik oma sõbrad läkitada kõikjale maailma mõttega, et ärge koduseid ja sõpru ära unustage ja võtke aega nendega suhelda ja sidet hoida...**Pce and love, Mihkel""

2 comments:

Anonymous said...

selle nimi on elu

Rootsikarol said...

Eks kõigile ei saagi kogu aeg meelde tuletada, et olemas oled ja et mõtled nendele, kes maha jäid. Eemal olles tulevad uued sõbrad ja uued tegemised. Üldiselt olen sinuga nõus, kuid ise eemal olles tunnen, et eriti ei jõua Eesti sõpradega tihedas suhtlemises olla. Rohkem loodan selle peale, et kui näeme, siis räägime :)

Ise sa ka järgmine aasta lendu ju Eestist ;) Siis vaatled asju juba veelgi kaugemalt.

Järgmine kord veel näeb Eestis.
Take care