09 March 2009

Saaremaa

Poiss käis puhkamas. Esimest korda elus ütleks, et käisin puhkamas. Mitte, et ma seda kunagi varem teinud poleks. Aga esimest korda tundsin puhkuse vabastavat mõju. Esimene päev olin veel nö. pinges, ei suutnud end pingetest vabastada. Ülejäänud päevad oli juba puhas joy. Protseduurid, mis varieerusid vesiravidest ja pärlivannidest kuni pediküüride ja kosmeetikuteni- aitasid vabaneda igapäevasest morbiidsest kihist.
Kunagi kirjutasin siin oma suurepärasest vabastavast jooksukogemusest. Mul oli deja vu. Küll vähe teises võtmes. Aga linnusemüür, linnuseloss, merevaade, koer kaaslaseks kaasa jooksmas. Kõik need asjad kokku tekitasid vägagi erilise ja "uue alguse" tunde joostes. Ma leidsin endas jõudu, et minna edasi... Kaua pole seda tahet olnud.
Sain ka oma kaua igatsetud onu rolli etendada. Päris meeldib kohe... Lapsed on ka vaieldamatult nunnud ja tekitavad sooje emotsioone.
Õega vaatasime ära ka 2 filmi mida ma julgen ajaviitena soovitada küll. "Slumdog millionare" ja "Curious story of Benjamin Button". Mõlemad need on praegu Eestis kinodes täitsa vaatamiseks olemas. Tsekkige välja ;)
Viimane päev käisime veel Valjala surnuaias. Kuhu on maetud ka minu vanavanaisa, kelle järgi ma nime olen saanud. Lahendasin ka selle müsteeriumi, et kust tema oma nime sai. Nimelt märkasin, et ta sünnikuupäev on 29.09. Mis ongi Mihklipäev. Pilte surnuaiakülastusest ja muidu oma aja sisustamisest Saaremaal siit.

Nüüd ma yearnin uute endast välja pugemist võimaldavate kogemuste järele kangesti.
Kohe algab kevad, see juba erutab!

No comments: