10 June 2009

Aeg

Hei!
Täna ma võtaks ühe "Muuda maailma" kaardi. Nimelt ei ole ma rahul ajaga. Aeg mis 12000 v 30000 enne Kristust on juba nähtavaks saanud läbi taevakehade liikumise on ülekohtune. Tänapäeva minutid ja tunnid, isegi sekundid, ei oma võrdset väärtust.

Mul on liiga tihti tunne, et olen jälle vene keele tunnis, mis on juhtumisi reedel ja 7. ja 8. tund. Aeg ei liigu. Kui on miskit, mida oodata või tegevus mis ei ole nauditav, aeg ei liigu.

Kirjutasin nüüd 2 korda järjest, et aeg ei liigu... Mitte just originaalne, nii et vastandun. Olen koos oma kalliga, mhmm olen koos kalliga... Siis on vastupidi nii, et tundub, et äsja sai kohtutud kui aeg koos oma kurja sõbra kohustustega surub taas selga ja ütleb, et on vaja minna. Sama kehtib ka muu tegevusega, mis on meeltmööda... OEH

Mitte, et ma kirjutanuks midagi mida te ei teadnud, aga see täiega häirib. Ma lihtsalt nii ootan Kristit tagasi!

1 comment:

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah