12 August 2009

Hüvasti Citysport

Täna oli minu viimane tööpäev Nikes. Teate ma arvasin, et see kujuneb kuidagi raskemaks. Ilmselt oli seda nii lihtne teha, sest selle firma igasugune asjaajamine on olnud täielikult töötajavaenulik ja pahatahtlik.

Kokkuvõtvalt võib õelda, et nädal vähem kui aasta- aeg mil sai seal töötatud-, tõi kaasa hulga hulga uusi tuttavaid, asendamatu kogemuse teenindavas sektoris töötamise näol, alandlikkuse, sest see on vajalik klienditeenindajana töötamise juures ning arusaamise kaubanduse toimimisest, selle korraldamisest ning paljust muust, mida antud valdkond puudutab.

Hea ja kerge on olla ja ootan uusi ja suuremaid väljakutseid, mis elul pakkuda on, fakt on see, et Kristiines olin ma rohkem kui veerandi miljoni kroonise eduga parim müüja ja ka Virus olin väga edukas. Sellise tundega on hea lahkuda.

Paar vihjet: ärge Cityspordi poest kunagi ostke väiksema allahindlusega kui 20%, selle summa võivad klienditeenindaja teie jaoks alati säästa täishinnast.
Kui on allahindlused siis võib alati saada allahindluse, mis on kõige rohkem alla hinnatud tootel. jnejnejne... Kui kellelgi kunagi midagi Nike poest vaja, feel free to ask me.

Ma lasen nüüd oma töökoha lahti... viuhh... läind. See oli way too easy...

:)

1 comment:

Anonymous said...

miks mitte:)