02 October 2013

Täna on tähtis päev! Esimene veerand sajandist on ära elatud.

Leian esimest korda, et eelnev - XXIV - eluaasta väärib mälestamist ühe blogipostituse näol. Ma ei ole veel piisavalt vana, et end mitte nooreks pidada, aga vanust on siiski juba piisavalt, et mitte enam oma järgnevaid sünnipäevi oodata kui kasvava vabaduse tähiseid.

XXIV eluaasta oli vaieldamatult minu kõige õpetlikum, tähendus- ja vastutusrikkam, kõige keerulisem, negatiivseim ja positiivseim. Ühesõnaga väga lai spekter emotsioone, nendega tegelemist ja tänane päev on minu jaoks päev kui tahan -kaks jalga maas- anda tunnistust sellest, et olen teinud mitu suurt sammu elus edasi.

Kui rääkida eelneva aasta olulistest juhtumitest, siis tähtsaimana kuupäevana tahan välja tuua 09.juunit, mil minust sai abielumees. See on olnud vaikiv soov ja unistus juba ammusest ajast ning olen väga õnnelik, et see eriti suur ja ressursi- ning  töömahukas ettevõtmine õnnestus lõpuks edukalt läbi viia. Kuna planeerisime kõik algusest lõpuni ise siis kaasnes sellega kohutavas koguses vastutust ja pingeid, kuid tagantjärele ei muudeks me Kristiga kumbki ilmselt mitte midagi.

Kui keegi on huvitatud sellest lühikokkuvõtet vaatama, siis see on siin: pulmavideo.



Sellele järgnes ligi kuu aega Tais, mis oli nagu arvata võite väga innustav vaheldus. Videomeenutus on Flying Hanuman seikluspargist, 400m pikast, 40 m kõrgusel u 60 km/h tehtud sõidust Supermani asendis. Meenutamist on pikaks ajaks.




Veel ühe suure tähisena tuleb ära märkida oma esimese ettevõtte asutamine koos hea sõbra Veikoga. Urban Health & Fitness on leitav siit. Oleme sellega toonud turule uue lähenemise personaalsetes treeningutes. Tänasel päeval on nii palju väärarusaamu treeningust ja sellest on saanud erinevatel põhjustel üks paras õhku täis valdkond. Meie rõhume tervele ja tasakaalus kehale läbi kolme aluse: Jõud, Kiirus, Vastupidavus. Ei ole terve vaid ühega nende seast tegeleda, kui eesmärk on terve ja tasakaalus keha. Meetodid tulemuste saavutamiseks on klassikalised ja nõuavad tööd ning vaeva. Oleme ausad, need vaid 15 minutit päevas viivad supervormi kavad ei kannata isegi trükimusta. Lisaks tegeleme ka tippsportlastega ja nende ettevalmistusega. Kuigi me pole reklaami peale veel sentigi kulutanud, oleme aasta jooksul olnud juba kasulikud pea 75 inimesele ning usume, et see asi areneb suureks. Selle juures peab välja tooma, et tegemist on tegelikult minu jaoks justkui kutsumusega. Naudin iga sekundit selles valdkonnas tegutsemist ning seetõttu on see olnud minu jaoks üks väga suur asi.

Nii mõnegi oskuse peale, mida eelneval eluaastal olen arendanud ja püüdnud omandada tekib küsimus, miks ei anta selliseid teadmisi ja oskusi edasi meie haridussüsteemist. Peamiselt pean ma silmas psühholoogilisi ja vaimseid aluseid elus hakkama saamiseks. Olen sel aastal pidanud rinda pistma ärevushäiretega ning kuigi olen tänaseks päevaks need alistanud tundub mulle, et igasugused häired ja probleemsed kõrvalekalded on muutumas ühe tavalisemaks. Inimestel ja eriti noortel oleks vaja karjääri ja raha taga ajamise asemel laduda oma vundament tõeliselt toimivatele ja tähtsatele asjadele, sest see millest koosneb väga tihti ühe minu vanuse inimese elu... sellega lihtsalt ei saa võita. Arusaadavalt ei ole ilus üldistada, aga väidan, et viga on süstemaatiline.

Minu jaoks on tõeline väljakutse olnud püüda tasa lülitada oma väga ekstreemset perfektsionisti, aga iga väike samm sel teel on aidanud mul väga palju edasi liikuda.

Ma olen väga palju aega pühendanud oma katkiste inimsuhete peale mõeldes ja otsinud mooduseid neid uue pilguga vaadata. Sel teel olen väga palju vestelnud ka oma lähemate sõpradega ja mulle tundub, et neid inimesi kes on antud teemast puutumata jäänud on väga-väga vähe. See on üks põhipõhjusi, miks väga paljud me oleme katkised. Väidan, et nendele lõhkistele südametele ja halbadele mälestustele tuleb silma vaadata ja parem alustada täna kui homme.

Kuigi loen ennast kristlaseks on mulle viimasel aastal päris palju abiks olnud budistlikud kirjatükid, kuna selle religiooni tuum on vaimne ja psühholoogiline heaolu ja selle poole liikumine. Psühholoogiast peab kahtlemata välja tooma Maslow inimvajaduste hierarhia.

Kuna paljud antud valdkonna teemad on isiklikud siis väga detailseks ei lähe, aga ütleme nii et 24. eluaasta oli justkui lahinguväli millest ma praeguseks hetkeks olen tugevama ja tervemana välja tulnud. Selles vallas saab töö jätkuma.

Sel aastal olen veel puutunud kokku väga paljude huvipakkuvate uute teemadega ja panen iseenda jaoks siia kirja (need mis on praegu meeles) millega ma kavatsen sel aastal tegeleda. Eks aasta pärast ole näha, kuhu ma sellega jõudnud olen.


  • Energiavoolud inimkehas
  • Materjaliteadus
  • Treenerikompetentsi laiendamine
  • Motivatsiooni parem mõistmine ja kuidas seda teistele edasi kanda
  • Turundusvaldkond ja oma nägemuse tugevuse/nõrkuse kindlaks tegemine
  • MMA oskuste edasi viimine.
Ennekõike ootan järgmiselt aastalt, et suudan muuta seda, mida saan. Leppida asjadega, mida ma ei saa ja oman tarkust et neil vahet teha. 


Tänud kõiki meelespidamise eest ja hedonistlikult kõige hea terviseks.

Loodetavasti täitub sel eluaastal veel üks suurim unistus :)







No comments: