17 April 2008

Aitäh vanaisa!

30.09.1916-16.04.2008 17:30. Aitäh vanaisa, Herbert, et sa elasid nii kaua ja olid minule vanavanemaks. Kui teisi oma vanavanemaid ei olnud mul au üldse tunda, siis Sina elasid nii pika elu ja olid olemas, aitäh!

Nüüd kui sind enam ei ole mõtlevad ilmselt kõik, et oleks võinud veel ja veel rohkem koos aega veeta veel, aga minul on mõned ilusad mälestused mis minuga jäävad. See oli ajast, kui me olime toanaabrid, kui sa veel Luiges elasid. Mulle väga meeldis kui sa rääkisid lugusid oma noorusajast ja mälestusi, kui sa tulid uudistama, et mida ma ikka seal arvutis teen ja kuidas asjad käivad, isegi kui me sattusime koos sööma, tegime õues tööd.
Aga üks mälestus jääb mulle eriti meelde ja seda terveks eluks ja eeskujuks. Üsna tihti, kui ma läksin öösiti wc-sse või uks oli lahti ununenud, sest sa tahtsid ju kuulda kui teised ka liiguvad, siis ma kuulsin kuidas sa õhtupalvet ütlesid. Sa tänasid üksipulgi oma laste ja lastelaste ning lastelaste lastegi eest ja milline siirus, puhas süda ja ehedus.
Ma olen tänulik, et ka nüüd meie kõigi kõrvalt taeva minnes sa näitasid mulle, et elu on kingitus ja seda tuleb hoida. Ma tänan, et sa pidasid veel nii kaua vastu, et isa jõudis reisilt tagasi ja me saime sind, sinu elu viimasel päeval vaatamas käia. Aitäh, et sa panid mind täna südamest nutma.
Aitäh Aitäh Aitäh! Naudi nüüd, sest ma tean, et sa oled paremas paigas! Sa oled Taevas!

No comments: