07 February 2009

Piinlikud hetked

Küsimus: milline olukord sind viimati piinlikkust tundma pani, andis kaa palju eri vastuseid…

see kui ma suvalisele tüdrukule orkutis mingit iba ajasin… Pidades tüdrukut kellekski kellega peol sai tutvust tehtud, kuid kellelt kontakt võmata jäi.

Eile trollis, oleks pidanud istekohta pakkuma ja siis ma kohe ei pakkunud ja sattusin paanikasse, kuna see moment läks mööda ja siis hiljem istekohta pakkuda oleks olnud imelik, igaljuhul fail oli ja tundsin piinlikust …
…ja istusin lõpuni

mmm...siis kui ma veits vale nalja tööjuures tegin...see oli esmasp.
no mingi tüüp ja naine tulid sisse küsisid et ega teil juhuslikult linnapea nimele lauda pole üleval reserveeritud,ma vastasin et ei ainult presidendile(omastarust panin ära) no ja siis natuke läks aega mööda ja savisaar astus uksest sisse...see oli veits piinlik.

täna hommikul kui ma pidin selgitama oma haigust. Põiepõletik. ja nii naljakas on täpselt seletada kust midagi voolab arstile

täna hommikul ajasin hommikusöögi ajal kahvlitäie munaputru sülle.

käisin klubis:D täiesti segi mingi naine lendas küüntega näkku piinlik oli sest ei mäletand seda et lendas

no mis meelde tuleb kui 14 olin oksendasin ühele tüdrukule sülle. siis oli küll piinlik.

vaatasin tüdrukuga mingeid vanu videosid, kus ma olin pubekas ja veits oli mark.

ma käisin just prillipoes endale uusi prille vaatamas, otsimas.
ja siis kui ma vaatasin, siis võtsin enda omad peast ära ehk siis ei näinud peaaegu midagi siis see tädi hakkas minuga rääkima midagi, siis ma ütlesin talle, et oodake, ma panen oma prillid pähe tagasi, ma ei oska muidu rääkida, kui ma ei näe, kellega ma räägin ja siis arvasin, et olen niuke armsalt vaimukas, kui seda ütlesin.
panin prillid pähe ja tädi vaatas mulle niukse näoga otsa : / see oli päris piinlik

Siis kui ma küsisin avalikult
'et KES SEE POISS OLI, KELLE PEREKONNANIMI ON KULL? hahaha tal on soomes vist päris raske'
teadmata, et raido kull istus minu ees

eeem.... eile.... kallistasin ühte kutti kui üks teine kutt kes tahtis mind tere tuli ütlema

no näiteks oli üks tähtis töö kõne, mingi tähtis tegelane helistas
ootasin just üht teiste kõnet ja siis võtsin telefoni vastu: "no tsau"
ei vaatand üldse numbrit ega midagi, siis oli küll veic piinlik

eelmine kolmap
kui käisime sõbrannaga poes
oli mu kõrval
siis läksime letti, ostsin endale salli
siis keerasin ümber, aimates et Ta on mu taga, tegelt oli mingi vanem tuust, ning ütlesin et on ikka hea sall? naine ei osanud midagi öelda
keerasin ümber ja sõbranna oli hoopis minu ees
siis ütlesin vabandust tuustile
ja maksin ära naerdes

rääkisin sõbraga msns juttu
küsisin mis teed,välja viitsid
kutt ütles ,et tule tarre
ma küsisin ,et kus see on ja kes veel
tarre=lenda pulti minu juurde
siis oli veits piinlik

No comments: