15 August 2007

15 august!

Ma olen Võistes, minu suvila või suvekodu või midagi. Me paneme siia õuele 2 sellist kämping tüüpi maja püsti ja täna tegime siis postipuuriga augud ja panime isaga postid sisse. Sinna sisse läheb segu, millele siis maja ehitatakse. Asi ise pani mind mõtlema sellele, et kuidas vanasti inimesed viicisid ehitada. Kui juba tänapäevaseid tehnoloogilisi võtteid kasutades viskab see nii kiiresti kopa ette...

umbes 5000 ja peale aastat tagasi otsustasid inimesed ehitada midagi sellist: :P



Ma ütlen ausalt ma olen oma väiksest töötegemisestki juba vaimselt ja füüsiliselt sodi, et palju respekti kõikidele kes praegugi rügavad kuskil! ! !

Mh, teate kui hea on kui istud õhtul maha ja vaatan spordiuudiseid ETV-st ning kui suur on siis pettumus kui korvpalli kohta ei ole ühtegi uudist (N) :D

No comments: