14 August 2007

esimene raamatu kokkuvõte!


Mmm... mainisin ennast iseloomustades ka, et olen suur eluloo raamatute fänn. Olen lugenud nii mõnegi sportlase, ärimehe, poliitiku jne elulugusid.

Äsja, lõpetasin maailma kõige suurema mehe, Jay Cutleri, osaliselt biograafia, kuid samas siiski näpunäiteid jagava teose. Sinna otsa vaatasin veel tema uue DVD "one step closer." See kõik kokku veenis mind veelkord selles, et ma ei taha mingil juhul midagi taolist, et juhtuks minuga. See inimene on lihtsalt Liiiiiiiga suur, kasutamata ülerõhutamiseks liiga paljusid i-sid.
Ometi sisaldas raamat vägagi palju kasulike näpunäiteid, kuidas treenida, vajalikku infot toitumise kohta. Täpselt seda mida oligi vaja ja oodata sellest raamatust.

Suurim tarkusetera minu jaoks oli see: Kui enne jõusaali minekut endal kõht täis süüa ja arvata, et jõusaalis on jaksu kui lõvil, on tulemus läbikukkumine. See millised on sinu tulemused jõusaalis täna. sõltuvad sellest, mida sa sööd eelmisel päeval.

Saalitreeningu poolt oli palju infot, kuidas harjutusi täpselt teha, mida tuleks vältida, mida rohkem sisse tuua. Soovituslik on Jay arvates süsteem 2 päeva saalis, 1 päeva vaba, et ei tekiks ülekoormust. Samuti oluline, et mitte end üle kurnata.


Raamatu tellis, treeningpartner Mark, kellele ka nimeline pühendus raamatus.

Kokkuvõttes, raamat eelkõige neile kel huvi fitnessi või raskema juhtumi puhul kulturismi vastu! Mina korvpalluri ja niisama loruna sain aga ometi oma ajuraasukesele lisasagaraid ja tarkuseteri juurde.

Järgmised raamatud: Richard Bransoni elulugu, tõde ja õigus 3, Harry potter ja segavereline prints.

No comments: