14 August 2007

Suvi

Kuna ma selle Blogi, tegin endale augusti keskpaigas on kogu mu suvine tegevus jäänud minevikku. Kirjutan mis juba tehtud, mis meenub.
Aga olevikust mineviku poole, sest nii on kergem. :D

Näiteks, eile käisin ma Eesti- Makedoonia mängu vaatamas Olaviga. Mul on isegi üks võimas asjakohane fotosüüdistus pakkuda. Otsige rohelises pluusis poissi publikust Siin on box score. Minu arvamus, et Myyr ja Tein olid tasemel, Kangur samuti.

Siis mingil suvehetkel sai tehtud otsus, et see aasta tuleb jõusaalis vihtuda korralikult. Koostöö toimub Margiga, kellega sai kunagi ka koos alustatud seda teed. Meid kasvatab ja teenindab Trummi jõusaal. Ning selline nääpsuke olen ma kava alustades. Loodetavasti tuleb sellest projektist palju head.






Nii uskumatu kui see ka pole siis jõudsin ma ainult ühele ametlikule korvpalliturniirile. See oli kolmas and1 5on5, võistkond oli Ei, Emotsioon. Üsna tore oli hoolimata faktist, et ei saanud alagrupist edasi. Mängimise kõrvalt harjutasin kätt ka kohtunikuna
3on3 turniiridel. Punase pluusi, valgete dressidega


19-21 juuli olin Allika laagris. Seal oli hästi vahva. Ujumine, saun, piisavalt mõtteainelist juttu. Lisana üks pilt jalgpalli lahingust kohalikega, 2-3 kaotasime. Siiski positiivne isiklik noot, meie 2 väravat kirjutasin oma nimele.

Vahepeal ma käisin musi(Kariti), Kadi, Olaviga suvel kohustuslikku, Pärnu puhkust, läbi viimas. Väga lahe oli! Kokkasime ise, käisime rannas,klubis, nautisime niisama olemise võlusid.


31.08 Selle suve kontserdielamus. 50 Cent. Tagasihoidlik kontsert, kindlasti mitte tagasihoidlikud elamused. Lauluväljakul elasime Kikuga kaasa megastaari üllatavalt palju ennast mängu panevasse showsse. Ei oleks uskunud et ta esitab kõik oma vähegi kõneainet pakkunud lood, kuid nõnda see läks. Eriti meeldiv oli see, et temaga oli kaasas Tony Yayo kelle staaristaatus ei jää palju fiftyle endale alla. Väga meeldis! 50 cent - straight to the bank koos oma yayo hah, ha-hahaha-haaga on minu jaoks teema praegu.pilt tehtud Tallinnas, Motel Paradise poes



Üks tore õhtu oli veel Kikuga tema maal, siis oli jaanipäev. Me pildistasime hästi palju, nautisime kvaliteet seltskonda (üksteist). Suur lõke oli ka muidugi nagu ikka peab. Nii kehva, kui selle pildi kvaliteet ka poleks, on see üks õnnelik pilt :)


Suvi algas mu jaoks see aasta Tartu Tamme gümnaasiumi 11B. klassi zooloogia praktikumiga. Teemaks putukad ja liblikad. Üldse ebalõbus ei olnud ;P sealt tuli uus sõimusõna nii mõnegi noore sõnavarasse: Madagaskari poolahv. Kui keegi oskab siis joonistage mulle üks selline.

Tegelt on suvel haigelt rohkem juhtunud, need asjad lihtsalt poppisid esimesena üles. Kui uued meenuvad uploadin seda posti. See juhtub, kindlasti!

No comments: