01 January 2009

2008

Senise elu kõige muutuste rohkem ja tähtsam aasta jättis end mineviku mäletada, et teha ruumi uuele ja veel Suurema algustähega aastale. Ei saa jätta mainimata, et 9 on mu lemmik number, nii et 2009 peab kahtlemata tulema minu parim :)
Kui aga eelnenud aastakese peale tagasi mõelda, siis see oli aasta kus ma olin sunnitud täiskasvuma, enda tegude eest ise täielikult vastutama. Koolilõpp on ilmselt oluline näitleja selle aasta näidendis... See nõudis otsust edasise kohta, ning tingis soovi mitte kohe edasi õppida, nii et minust sai AS Estanc projektijuht Võiste sauna ehituse raames, mis end praeguseks just äsja ammendas, esimesed saunad on tehtud, maja valmis :) Cityspordi klienditeenindaja... kus töötasin septembrist detsembi lõpuni viru keskuses, nüüd edaspidi kristiine keskuses. Väga õpetlik töö esmase suhtluse vallas, alandlikkuse ja üksteisega arvestamise osas. Sain 4 kuuse katseaja pealt maha kahe kuuga, seega suutsin end tõestada kui hakkamasaaja ja väärt klienditeenindaja. Kõige viimaks, sai minust Eesti Korvpalliliidu Meistriliiga ja Balti liiga projektijuht, mis on andnud juba mõnusaid ja üsna olulisi uusi kogemusi, tutvusi ja oskusi... Seega ei saa ma väga oma elu üle kurta. Suhete poolelt oli aasta väga väga keeruline... Sõbrad on jäänud, pole neid kaotanud... kuigi nii mõnedki paari aasta tagused kallid on välismaale ära kadunud... Loodetavasti naasevad õige pea. Tüdrukute osas oli väga raske, seda võivad nii mõnedki õelda, kes siiani mulle pahased... A tänulik olen selle eest, et leidsin jälle endas tahte armastada...ning see peabki olema 2009 üks suurimaid samme ma loodan. Püsisuhte saavutamine (a) I so want it... Tahaks, et oleks huvitav ja et koos saaks raskused ületatud, üksteist usaldada, hoida jne... Veel ootab aasta esimeses pooles ees oma kodu, loodetavasti koer, tatoo ja nii mõndagi muut suurt ja üsna muutvat. Ühesõnaga väga suured asjad minu jaoks vähemalt... Kui keegi sõber lugeda meeldis siiis on tore... :) Ega me ju kõik omavahel tihti ei suhtle, tahaks ka teie elukestest teada. Olge mõnusad ja Parimat uut aastat kõigile!

Love ya all and you know it...

No comments: