07 January 2009

New label

Uus kraam... tossublog... Pmtselt rohkem enda jaoks... Fakt on, et antud hetkel on mul neid jalanõusid kurjam kui palju ja lihtsalt, et endale mõista anda kui rumal on koguaeg uusi osta, siis ma hakkan neid enda jaoks siia dateerima... Näen jälle millised olen soetanud ja kas need on tõesti vajalikud vms...

Eniveis viimased 2 päeva on toonud 2 uut paari... Adi originali mudelid, ei tohiks eriti uhkust tunda kuna mu palk tuleb nikest, ent vahel on ju mõnus laveerida ka teistele jahimaadele...

1. Adidas Gaselle












2. Adidas SX90's run













Muuseas, hea tip neile kes mingit konkreetset mudelit netist otsivad. Nime ja värvi järgi läheb raskeks, uurige välja konkreetse tossu konkreetne kood ja googeldades on rohkem kui 80% juhtudest kohe õige mudel käes.

2 comments:

t. said...

sul on tossumaania nagu emake ütles. ja ongi nii ju. parem osta õele selle raha eest shoksi! või noh, kasvõi ühe paari eest :D tegelt sa võiks oma uues kodus teha ühe toa tossugarderoobiks. paneks seinad selliseid kaldus riiuleid täis ja viiks inimesed nagu muuseumisse vaatama. päris kunstiteos tuleks. ja sul oleks omal ka paremini silma ees kui palju ja milliseid sul on. see on aus soovitus, ilma irooniata. ma tuleks vaataks huviga :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.