29 January 2009

Tore tüdruk

Mulle nii meeldis. Täna mingi 20:40 tuli poodi tüdruk. Minust vast aasta-kaks vanem. Väga sümpaatse väljanägemise, stiilselt urbanistliku riietusstiiliga, käes paar teise tuntud poe kotikest. Mina hakkasin siis talle enam tähelepanu pöörama kui ta küsis shox rivalry naiste jalanõu kohta, et kas seda 39 numbrit on. Käisin kontrollisin- näet, pole kahjuks. Seletasin siis, et vb siiski see 38.5 ka sobib, kuna need naturaalsest nahast jalanõud ja venivad omajagu. Sellega ka esimese vestlus piirdus.
Teine vaatus. Neiu küsib minu ja Marguse käest (teine müüja poes):"Poisid, kumb on ilusam... kas must kuldsega või must mille tagaosas on lillat?" Meie kinnitasime, et mustad lillaga on nagu meie arust ilusamad. Tema sellepeale, et mis neil teistel siis viga on, et need meeldivad talle rohkem. Me ütlesin, et ega teistel ka viga pole, ent need kiftimas.
kolmas vaatus. Margus on taandunud laoruumi. Tüdruk:"Mis neil kuldsetel siis viga on?" Ma ütlesin, et egas polegi midagi. Tema selle peale, et võtab siis mõlemad. Isegi mina kui suht tihe jalanõude ostja pidasin seda pisut ebaotstarbekaks, et osta kaks üsna sarnast tossupaari. Mõne hetke pärast teatab ta, et võtab kuldse... ma siis sätin taha, et tuua talle karp.. siis äkki: "Ooota, ikkagi lillad, jah ma võtan need ära!"
Kassas maksis siis lillad... Lubasin veel talle, et kui ta ööläbi magada ei saa, siis võib tulla ja hommikul need kuldsete vastu ära vahetada. Tal läks nägu särama, ütles:" teeme nii," kui tahab ära vahetada tuleb omql läbi. Tehing tehtud. Mul oli hea meel, sest näen seda igati sümpaatset tüdrukut homme jälle.
Neljas vaatus. Mihkel teeb kassat loeb 25 krooniseid kõva häälega... Järsku katkestatakse teda. Vaade üles. Oi, see tüdruk tuli tagasi. Peab ära mainima siinkohal ta ilusad silmad ja ülisiira ja toreda oleku. "Ma tahan ikka kuldseid kaa!" Nii saigi see tore tüdruk endale 2 paari tosse ja tegi minu päeva ja tuju superheaks. Pidin isegi lõpus talle ütlema, et teda oli nii mõnus teenindada. Kui ta ära läks jäi ainult üle veel kord registreerida see kift neiu NewYorkeri, Zara ja kahe Nike kotiga. Ma isegi loodan, et ma näen teda jälle... Tahaks sõbraks saada, nii tore tüdruk!

No comments: