03 January 2009

Ei taha ja tahan

Ennekõike olen ma mina ise, sellisena nagu olen loodud ja nagu keskkond on mind kujundanud. Ma olen kindlasti kõiki neid äärmusi ja nende keskpunkte, mis siia kirjutan, aga ma...

Ei taha olla tahumatu, ega ka liiga lihvitud.
Ei taha olla nii kole, et ei vaataks, ega ka nii ilus, et tunduks võlts.
Ei taha olla nii osav, et tunduks ebaõiglane, ega nii saamatu, et võiks jääda ebahuvitavaks.
Ei taha olla pidevas ruttamises, aga ei taha ka kohapealt seista.
Ei taha olla nii emotsionaalne, et tunduksin nõrk, kuid ei taha olla ka tuim ja külm kui kivi, mis on lebanud mererannal tuulte ja tormide sasida juba aastaid.
Ei taha olla tavaline, et tunduksin lihtsalt üks kõigi seast, ega ka nii eriline, et oma veidrusega hirmutaks.
Ei taha olla tee, mida mööda kõik käivad, ega ka mitte rada, kus veel mitte keegi pole käinud.
Ei taha, et ma oleksin nii turvaline, et minuga oleks igav, aga ka mitte nii muutlik/püsimatu/ettearvamatu, et minuga kaasneks ebakindlus.
Ei taha olla see, kelle järgi peab ootama, aga ei taha ka igakord õigeks ajaks kohale jõuda.
Ei taha, et oleks põhjust mind mitte usaldada, ent ei taha alati õelda kuhu lähen.
Ei taha, et teaksin alati homset ilmateadet, aga ei taha ilma õige varustuseta tormile vastu astuda.
Ei taha elada põhimõtte järgi, et Ela juba täna, aga ei taha ka olla see, kes alati ootab homset.
Ei taha elada ületarbimises aga ei soovi ka, et millestki tuleks puudus.
Ei taha tunda end petetuna, ega ise ei taha petta.

Tahan, et ükskikutel õhtutel oleksin see, kes paneb igatsema.
Tahan olla põhjus, miks kell 5 öösel sa ei maga veel ja isegi und ei ole.
Tahan anda endast kõik ja olen valmis selle eest ka vähem vastu saama, kui sa annad siiski kõik, mis on sinus.
Tahan olla see, kes muudab pisarad naeruks ja parandab murtud südame ning paneb selle helisema.
Tahan olla see, kes tuleb ükskõik kust, ükskõik kui raske see võib-olla kohale kasvõi sellepärast, et sa ütled, et sul kõht valutas, või et sul oli külm ja tahan, et sa teaks, et kui ma siiski ei tule, siis sa tunned siiski, et su tõelise soovi korral oleksin ma juba ammu teel.
Tahan olla see, kes ütleb välja kui sa oled juurde võtnud ja peaksid trenni tegema vms... ning, et me ei läheks sellepärast tülli.
Tahan olla see, kelle vastu ka sina saad olla aus ja rääkida ära oma kõige räpasemad saladused ja suurimad kartused.
Ma tahaks, et ma oskaks siia kirjutada ühte lausesse selle milline ma tahaks olla, et see oleks õige.

Kõige selle peale aga - Kindlasti, ei taha Mihkel olla keskmine - äärmusi vältiv tavaline hall mass,- vaid vastand keskmisele oma erilisel moel. Sellisel moel, mis on kirjas selles salaretseptis... Retseptis, mis on õige, mis on lemmik. See, mis on valmistatud just Sulle ja millest tahaksid toituda kogu elu. Tahan olla see, kes sobib, hoolimata raskustest. Hoolimata vigadest, puudustest. Hoolimata kõigest! See, kes sobib!

Ma tahan, et ma ei loobuks sellest, millest ma plaanin lahti ütelda! ! !

1 comment:

Anonymous said...

Just nii. Ideaalne tahaks olla. Aitäh Sia Breathe Me eest :)