28 January 2009

The Hills


Sain just esimese hooajaga ühelepoole. Ma alguses arvasin enamat kui tegelikkus näitas. Ta jääb ikka kvaliteetsarjadele just sellepoolest alla, et puudub hea humoorikas dialoog ja läbi mängitud huvitavad olukorrad. Samas on siiski selles üsna palju emotsiooni. Peategelane Lauren meeldib mulle. Ta suudab oma näole manada üsna palju erinevaid grimasse, mis on teinekord päris lahedad. Põhjus miks ma seda veel vaatan, et eks ta mingil hetkel peegeldab välja seda Ameerika ühiskonda ja seda kuidas üks grupp noori ameeriklasi elab. Ma elan endiselt endas läbi soovi sinna mõneks ajaks elama minna ning mingi pildi annab seegi. Üldiselt aga ma nii väga ei ruttaks soovitama, teist hooaega näiteks ma ise enam ette ei võta.

Aa veel, soundtrack on üsna hea.
Pink - long way to happy
Samantha Ronson - if it's gonna rain
need mulle meeldisid.

Hinnang: /

No comments: