13 December 2007

:)

Naeratused:
Mille peale keegi viimati naeratas:
Nii mõnigi naeratas selle peale, et ma sellise küsimuse üldse küsisin. x6
Keegi naeris selle peale, kui ma üks sekund tagasi ütlesin, et ma tahan.
Keegi ei mäletagi enam.
Mingi jorss naeratas kui top gearis vennad kildu rebisid. (Mina oleks naernud)
Keegi selle peale , kui ma umbes 5 min tagasi lugesin oma kirju ja sai teada et anti välja üks noorte kokaraamat, mida müüakse 150.- eest rahvusraamatukogus ja need toredad inimesed kes selle tegid annavad tulu noortekohvikule.
Keegi naeratas oma sõbra ebavaimuka nalja peale.
Keegi: täna kui sai sõbrannaga kokku, tähendab kui nad tegid kallistuse ja läksid bussi peale. See oli siiras.
Keegi näiteks naeratas tannule, kui ta Fitness.ee'st Simmo videot nägi esimest korda.
Üks vend naeratas Beritile.
Keegi neiu naeratas paar minutit tagasi orkutis.
Keegi selle peale kui sai sõbralt sönumi, et kutsub teda hommikust sööma.super hea tuju tekkis, et ta eestis on.
Keegi naeratas iseenda peale.
keegi 2 sekundit tagasi kui tema sõber ütles et head ööd printsess(poisile)
Üks neiu sellepeale, et neil oli koolis jõulupidu, nii nagu ka teised klassid pidid ka nemad tegemaoma etteaste ja siis inglise keele klass tegi striptiisi.
Keegi siis kui tema armsam teda suudles.
Keegi just ennem.. jalka mängu ajal kui Barcelona lõi värava ;)
Keegi naerats just selle peale näitex et tal sõbranna kes nii tükk aega soomes viibis nüüd taas tartus on ja temaga homme kokku saab.
Keegi võibolla siis kui täna ajaloo arvestuse teist korda tegi.
Keegi sõbrale, sest ta on temaga terve õhtu rääkinud ja ta on tore.
Keegi selle peale, et ta vaatas kodus saadet "Siivutu Juulia"
Ühesõnaga me naeratame erinevate asjade peale. Erinevad asjad teevad meid rõõmsaks.Samas kogesin 2 korda täna, et noo näiteks... :D mis eeldab et tõeline viimane naeratus jäi enda teada...Ning panin 6 inimest oma küsimusega naeratama. Mu õhtu läks korda.

Laul: Artiful Dodger - think about me

No comments: